سرمایه پرداز

تامین سرمایه / جذب سرمایه

سرمایه گذاری در فردیس - فرصت های سرمایه گذاری در فردیس

انجام سرمایه گذاری در فردیس | سرمایه گذاری پرسود در فردیس | مزایای سرمایه گذاری در فردیس | معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری در فردیس

با سرمایه گذاری هوشمند و هدفمند در فردیس ۲ تا ۵ برابر سود بانکی، سود دریافت کنید. مشاهده جزییات

شماره تماس: ۰۹۰۳۳۵۳۸۰۶۰

اکثر سرمایه گذاران همواره با این پرسش روبرو هستند که آینده سرمایه گذاری چه خواهد شد و به کدام سمت سو خواهد رفت. آن ها عموما به دنبال سرمایه گذاری در شهرهایی هستند که بهترین بستر را برای خلق ثروت دارند.

در این بخش به معرفی فرصت ها، موقعیت ها، پتانسیل و ظرفیت ها، مزایا و میزان سود سرمایه گذاری در فردیس می پردازیم.

موقعیت ژئوپلیتیک فردیس در استان البرز بسیار مهم است و از این حیث یک فرصت بی بدیل سرمایه گذاری برای سرمایه داران و سرمایه گذاران و بازرگانان است.

موقعیت جغرافیایی، میزان جمعیت، ظرفیت های معنوی و فرهنگی و فرصت های مادی و اقتصادی در فردیس باعث شده که این شهر همواره مبدا و منشا پدیده های نوین در حوزه سرمایه گذاری و پیشتاز و پیشرو در خصوص معرفی پروژه های سرمایه گذاری جدید باشد.

سرمایه گذاری

امروزه در ادبیات سرمایه گذاری، رقابت پذیری و خلق مزیت رقابتی، بهترین معیار برای بررسی و مقایسه شهرهای مستعد و سودآور می باشد.

رقابت پذیری یک مفهوم کلی است. با این وجود اندازه و رشد اقتصادی، نقش پر رنگی در این مفهوم دارند. علاوه بر این عوامل دیگری همچون محیط کسب و کار و قانون گذاری در کنار کیفیت زندگی و نیروی انسانی تاثیر بسزایی در رقابت پذیری شهرها دارند. از طرفی آنچه که امروزه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است مزیت رقابتی است که بر خلق جذابیت بیشتر پروژه های سرمایه گذاری از دید سرمایه گذاران تاکید می کند.

از این رو فردیس با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های جغرافیایی، اقلیمی، فرهنگی و ژئوپلیتیک و با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۸۱۰۰۰ نفر ظرفیت عظیمی برای رقابت پذیری و خلق مزیت رقابتی در جهت خلق ثروت دارد.

سرمایه گذاری

در حقیقت فردیس دارای فرصت ها و موقعیت های بسیاری در حوزه های مختلف برای سرمایه گذاری است که در سالیان اخیر نیز عمده پروژه های سرمایه گذاری موفق در آن با اتکا به این عناصر کلیدی به موفقیت دست پیدا کرده اند.

در طی سال های اخیر پروژه های سرمایه گذاری در فردیس مبتنی بر مزیت نسبی این شهر بوده است. اما اکنون با افزایش رقابت اقتصادی در ادبیات سرمایه گذاری در ایران، کمتر پروژه ایست که تنها با تمرکز بر مزیت های نسبی یک شهر راه اندازی شود. حتی در بسیاری از موارد پروژه های سرمایه گذاری بدون توجه به مزیت های نسبی منطقه ای، به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده اند.

بر این اساس طی سالیان اخیر چه بسیار شهرهایی که تعداد آن ها کم هم نیست، بدون داشتن مزیت نسبی، توانسته اند تنها با اتکا به مزیت های رقابتی به خلق ثروت های عظیم دست پیدا کنند. از این جهت فردیس حتی بدون توجه به مزیت نسبی و ظرفیت ها و پتانسیل های ژئوپلیتیک، جغرافیایی، اقلیمی و فرهنگی خود، و فقط و فقط با اتکا بر مزیت رقابتی، ظرفیتی عظیم برای خلق مزیت های رقابتی در جهت خلق ثروت دارد.

سرمایه گذاری

در حقیقت فردیس دارای ظرفیتی عظیم برای ایجاد مزیت های رقابتی است که تصمیم داریم عمده پروژه های سرمایه گذاری در این شهر را علاوه بر توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های نسبی آن، با اتکا به این مزایا راه اندازی کنیم. به بیان بهتر، آنچه امروزه در طراحی فرصت های سرمایه گذاری بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد، منابع خلق مزیت های رقابتی همچون ایده پردازی و نوآوری در کنار توجه به خدمات مطلوب و با کیفیت و ایجاد ارزش های کمیاب و غیر قابل تقلید است.

با نیم نگاهی به شهرهای موفق به خوبی می توان به این نکته پی برد که وقتی شهرهایی با شرایط آب و هوایی نامساعد، اقلیم ضعیف، موقعیت مکانی نامناسب و کمبود نیروی انسانی در طی یک دهه اخیر توانسته اند به رشد و توسعه غیر قابل تصوری دست پیدا کنند، ناگفته پیداست که فردیس از چه ظرفیت های عظیمی برای توسعه و رشد برخوردار است.

پرداخت سود به میزان ۲ تا ۵ برابر سود بانکی به سرمایه و سپرده شما. مشاهده جزییات

شماره تماس: ۰۹۰۳۳۵۳۸۰۶۰

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد