سرمایه پرداز

تامین سرمایه / جذب سرمایه

درباره ما

سرمایه‌پرداز در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با سرمایه‌گذاری در  شرکت‌ها، استارت آپ‌ها و کسب و کارهای خصوصی با هدف ارتقا توانمندی مالی، ارزش آفرینی اقتصادی و افزایش سود آوری آن‌ها آغاز نمود.

 

سرمایه‌پرداز با برخورداری از منابع مالی کافی و تکیه بر شبکه ارتباطی گسترده خود در بین فعالین اقتصادی، سریع‌ترین روندهای کاری مشارکت در سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه را مهیا می‌کنند.

 

حضور و مشارکت تخصص‌های متنوع اعم از مالی، حقوقی و فنی در سرمایه‌پرداز و برخورداری از کامل ترین آرشیو مشاغل، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان باعث شده است تا بتوانیم سرمایه‌پذیران و سرمایه‌گذاران را با سایر سرمایه‌پذیران و سرمایه‌گذاران و خریداران و فروشندگان بالقوه ارتباط داده تا هم در داخل کشور و هم در سطح بین المللی قابلیت جذب سرمایه، معرفی کالا، محصولات و خدمات خود را داشته باشند.

 

سرمایه‌پرداز با برخورداری از اعتماد روزافزون در میان قشر سرمایه‌ گذاران و سرمایه‌پذیران می‌کوشد تا با فعالیت‌های اقتصادی نظر خرید و اداره شرکت‌ها و کارخانجات، سرمایه‌گذاری در صنایع بزرگ و کوچک و انجام امور خدماتی، منافع اقتصادی سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران خود را بهبود بخشد.

 

از این رو برای دستیابی به حداکثر سود، تلاش می‌کند تا با بکارگیری دیدگاه‌های نوین اقتصادی در کلیه امور و رعایت اصل هسته کوچک و شبکه بزرگ، مناسب‌ترین خدمات و منافع اقتصادی را برای ذی‌نفعان خود تامین کند.

 

اصلی‌ترین فعالیت‌های سرمایه‌پرداز با توجه به اهداف ذکر شده در موضوعات و سر فصل های سرمایه‌گذاری و مشارکت در کلیه فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی، تجاری، خدماتی، عمرانی، فرهنگی و سایر عرصه‌های مرتبط با تولید و افزایش سرمایه در چارچوب قوانین و مقررات کشور خواهد بود.