سرمایه پرداز

تامین سرمایه / جذب سرمایه

قوانین و مقررات

بروزرسانی 1403/01/01

قوانین و مقررات استفاده از خدمات سرمایه‌پرداز

از این‌ که از خدمات سرمایه‌پرداز استفاده می‌کنید سپاس‌ گزاریم. این خدمات در سایت سرمایه پرداز به نشانی https://invest.blogix.ir معرفی شده‌اند و مقررات این متن در مورد یکایک این خدمات و همچنین مجموعه‌ی آن‌ها به‌ تساوی اِعمال خواهد شد.

 

در این متن هر جا واژه‌ی «سرمایه‌پرداز» به ‌تنهایی به‌ کار رفته ‌باشد حسب مورد به‌ هر یک از این خدمات و یا مجموعه‌ی‌شان اشاره می‌کند.

 

شما با استفاده از هر یک از خدمات سرمایه‌پرداز با شروطی که ذیلاً درج شده‌اند موافقت کرده و نسبت به‌ اجرای تک‌ تک این شروط و همچنین مجموعه‌ی آن‌ها متعهد شده‌اید.

 

بدین‌ ترتیب شیوه‌هایی را که صریحاً و یا تلویحاً در هنگام استفاده‌ی شما از خدمات سرمایه‌پرداز خاطر نشان شده‌اند به‌ گونه‌ای صحیح دقیق و کامل مراعات خواهید کرد.

 

لطفاً این شروط را به‌دقت مطالعه کنید

  • هیچ ‌یک از خدمات سرمایه‌پرداز را تحت هیچ شرایطی مورد سوءاستفاده قرار نخواهید داد. بدین‌ ترتیب از هرگونه ایجاد اخلال در هر یک از این خدمات، هرگونه اقدام برای دسترسی به‌ این خدمات به ‌هر وسیله‌ای جز سایت سرمایه‌پرداز و همچنین هرگونه استفاده‌ی تجاری از هر یک از خدمات سرمایه‌پرداز خودداری خواهید کرد.
  • شما تحت هیچ شرایطی مجاز به ‌مهندسی معکوس خدمات سرمایه‌پرداز و تغییر، توزیع، فروش، اجاره و یا تکثیر این خدمات نیستید و حق استخراج کُد منبع این خدمات را ندارید. این خدمات منحصراً از طریق سرمایه‌پرداز و به‌ صورت شخصی عرضه می‌شوند و شما این امکان را دارید که از این خدمات منحصراً، به‌ همان ترتیبی که در صفحه مربوطه ارائه شده‌اند تحت شروط مندرج در این متن مورد استفاده قرار دهید.
  • خدمات سرمایه‌پرداز کاملاً تحت شمول قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به‌ شما ارائه می‌شود. از این رو استفاده‌ی شما از این خدمات منحصراً تحت قوانین و مقررات یاد شده به‌ عمل خواهد آمد و بدین‌ ترتیب مسئولیت قانونی هرگونه استفاده‌ غیرقانونی از این خدمات منحصراً بر عهده‌ی استفاده‌ کننده قرار دارد و در این خصوص هیچ‌ گونه مسئولیتی بر عهده‌ی سرمایه‌پرداز نخواهد بود.
  • استفاده از هر یک از خدمات سرمایه‌پرداز تحت هیچ شرایطی سبب نمی‌شود هیچ‌ یک از حقوق مادی و یا معنوی موجود در آن خدمات و همچنین کلیه‌ی محتواهای مندرج در آن به ‌هیچ طریقی به‌ شما انتقال یابد. بدین ‌ترتیب شما از علایم تجاری استفاده‌ شده در سرمایه‌پرداز، تحت هیچ شرایطی هیچ‌ گونه استفاده‌ای نخواهید کرد.
  • ممکن است خدمات سرمایه‌پرداز با بهره‌گیری از اطلاعات موجود در پایگاه‌های داده‌ی دیگری که دسترسی به ‌آن‌ها برای همگان آزاد است، به‌ شما ارائه شوند که در این صورت، تحت هیچ شرایطی هیچ‌ گونه مسئولیتی در خصوص استفاده از آن اطلاعات بر عهده‌ی سرمایه‌پرداز نیست.
  • با توجه به‌ این‌ که کلیه‌ی اطلاعات لازم برای ارائه‌ی خدمات از سوی سرمایه‌پرداز به‌ شما به‌ وسیله‌ی خودتان ارائه می‌شود، مسئولیت کامل بهره‌گیری از کلیه‌ی خدماتی که از سرمایه‌پرداز دریافت می‌کنید بر عهده‌ی شماست و سرمایه‌پرداز در این خصوص تحت هیچ شرایطی هیچ‌ گونه مسئولیتی ندارد.
  • سرمایه‌پرداز به‌ طور مرتب به ‌بازبینی خدمات ارائه ‌شده می‌پردازد و در هر لحظه ممکن است این خدمات و یا بهایشان را تغییر داده، ارائه‌ی هر یک از آن‌ها و یا تمامی‌شان را به‌ حال تعلیق درآورده، و یا به ‌طور کلی ارائه‌ی آن خدمات را متوقف کند. در این صورت تحت هیچ شرایطی هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه سرمایه‌پرداز نخواهد بود.
  • چنانچه به‌ واسطه‌ی بهره‌برداری از خدمات سرمایه‌پرداز هرگونه زیانی به‌ شما و یا هر یک از اشخاص ثالث وارد شود، از آن ‌جا که خدمات سرمایه‌پرداز منحصراً با بهره‌گیری از اطلاعاتی که شما در آن وارد کرده‌اید به‌ شما ارائه می‌شوند، تحت هیچ شرایطی در این خصوص هیچ ‌گونه مسئولیتی متوجه سرمایه‌پرداز نیست.
  • سرمایه‌پرداز در صورت تخطی از هر یک از شروط مندرج در این متن، حق هر گونه اقدام قانونی لازم برای برخورد با متخلف را برای خود محفوظ خواهد داشت و به‌ علاوه هم در صورت تخطی یاد شده و هم در صورت مشکوک ‌شدن معقول سرمایه‌پرداز به‌ تخطی مذکور ممکن است ارائه‌ی هریک از خدمات را برای هر مدتی که خود تشخیص می‌دهد و بی‌نیاز از هیچ اقدامی از جمله ولی نه منحصر به اعلام، اطلاع و یا هشدار قبلی به‌ حال تعلیق درآورد و یا به‌ طور کلی خاتمه دهد.
  • سرمایه‌پرداز در هر شرایطی مجاز است هر یک از شروط مندرج در این متن و یا کل آن را مورد بازبینی، اصلاح و یا تغییر قرار دهد. تاریخ بازبینی، اصلاح و یا تغییر در صدر این متن درج خواهد شد و هر یک از این امور در برگ نخست سایت اطلاع‌ رسانی خواهد شد و منحصراً نسبت به‌ استفاده‌هایی از سرمایه‌پرداز اِعمال خواهند شد که پس از گذشت (۷) روز کاری از تاریخ یاد شده صورت گرفته‌ باشند. از این رو اکیداً توصیه می‌کنیم جهت آگاهی از مفاد این شروط مرتباً این صفحه را بررسی کنید و در صورت تغییر این متن، متن جدید را به‌ دقت مورد مطالعه قرار دهید و در هر حال آخرین نسخه‌ی این متن که به‌طور پیش‌فرض در این صفحه قرار دارد منشأ اثر خواهد بود.
  • ما از این ‌که از خدمات سرمایه‌پرداز استفاده نکنید بسیار متأسف خواهیم‌ شد. با این حال هر لحظه که با هر یک از این شروط و یا با کل آن‌ها موافقت نداشتید باید فوراً استفاده از کلیه‌ی خدمات سرمایه‌پرداز را متوقف کنید و چنانچه به ‌استفاده از خدمات، با تخطی از شروط مندرج در این متن ادامه دهید در این خصوص حق هرگونه اقدام قانونی برای سرمایه‌‌پرداز محفوظ خواهد بود. اگر چه ممکن است استیفای این حق فوری نباشد.
  • این شروط منحصراً رابطه‌ی میان شما و سرمایه‌پرداز را در خصوص استفاده از خدمات سرمایه‌پرداز تنظیم و تنسیق خواهند کرد. بنابراین تحت هیچ شرایطی هیچ‌ گونه حقی را برای هیچ ‌یک از اشخاص ثالث پدید نیاورده و یا اثبات نخواهند کرد.
  • در صورتی که هر یک از شروط این متن قابلیت اجرا نداشته‌ باشند این امر تأثیری در اجرای سایر شروط نخواهد داشت.

 

شرایط محرمانگی

ارائه‌ی خدمات در سرمایه‌پرداز به‌ طور طبیعی با اخذ اطلاعات لازم برای ارائه‌ی این خدمات از شما صورت می‌گیرند. از این رو در اینجا به شما اطلاع می‌دهیم که:


اولاً در فرآیند ارائه‌ی خدمات چه اطلاعاتی را لازم داریم
ثانیاً چرا این اطلاعات را از شما می‌گیریم
ثالثاً با این اطلاعات چه می‌کنیم.

 

  • ما برای ارائه‌ی خدمات در سرمایه‌پرداز نیاز به اطلاعاتی داریم که صرفاً به ‌کار ارائه‌ی خدمات به‌ شما می‌آیند. از این رو اطلاعاتی که در هر یک از بخش‌ها وارد می‌کنید برای شناسایی شما و ارائه‌ی خدمات مورد نظرتان به‌ کار می‌روند.
  • اطلاعات لازم برای ارائه‌ی خدمات در هر بخش یادآوری شده‌اند به‌ جز اطلاعاتی که برای تکمیل فرآیندهای مربوط و ارائه‌ی خدمات متناظر کاربرد دارند ما هیچ اطلاعات دیگری را از شما نخواهیم ‌خواست و از این گذشته خودمان نیز اطلاعات غیر لازم را گردآوری نخواهیم‌ کرد.
  • ارائه‌ی خدمات در سرمایه‌پرداز بر اطلاعاتی استوار است که شما به‌ ما می‌دهید. از این رو اگر چه ممکن است برخی از اطلاعاتی که شما در اختیارمان قرار می‌دهید با برخی تارنماهای رسمی کشور که آگاهی از اطلاعات موجود در آن‌ها در دسترس همگان قرار دارد مطابقت دهیم و یا از اطلاعات مندرج در تارنماهای یاد شده جهت ارائه‌ی خدمات بهره‌گیری کنیم ولی در نهایت این اطلاعاتی که شما وارد کرده‌اید است که مبنای ارائه‌ی خدمات قرار می‌گیرد.
  • ما از شماره ‌تلفن، شماره‌ی تلفن همراه و سایر اطلاعات تماس شما صرفاً برای حصول اطمینان از این استفاده خواهیم ‌کرد که فقط خودتان به ‌اطلاعاتی که وارد کرده‌اید دسترسی خواهید داشت و به‌ علاوه چنانچه درخواست کنید این اطلاعات را برای اطلاع‌رسانی به‌ خودتان مورد استفاده قرار خواهیم‌ داد.
  • هیچ‌ یک از اطلاعات شما تحت هیچ شرایطی در اختیار هیچ‌ یک از اشخاص ثالث قرار نخواهد گرفت. با این حال دسترسی مقامات ذی‌صلاح قانونی، تحت شرایط مقرر در قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران از شمول این بند خارج است.
  • کلیه‌ی اطلاعاتی که در سرمایه‌پرداز وارد می‌کنید تنها برای آسودگی بیشتر شما در استفاده‌های بعدی در سامانه‌های رایانه‌ای ما حفاظت خواهند شد. با این حال در صورتی که بخواهید این اطلاعات پس از خاتمه‌ی بهره‌گیری‌تان از خدمات سرمایه‌پرداز کاملاً معدوم و غیر قابل بازیابی شوند، می‌توانید این موضوع را درخواست کنید. با این حال ما از اطلاعاتی که شما در اختیارمان می‌گذارید به‌ گونه‌ای کاملاً امن و محرمانه نگهداری می‌کنیم.