سرمایه پرداز

تامین سرمایه / جذب سرمایه

سرمایه‌گذاری با سرمایه‌پرداز

بروزرسانی 1403/01/01

سرمایه‌پرداز به عنوان مجموعه‌ای نوآور و خلاق در حوزه بازار پول، به منظور حداکثر سازی منافع سرمایه‌گذاران، ایجاد ثبات درآمدی و فضای حرفه‌ای در حوزه سرمایه‌گذاری، در کنار ارائه خدمات تامین مالی کسب و کارها، سرمایه‌های خرد و کلان افراد و اشخاصی را که به دلیل کمبود زمان و دانش قادر به سرمایه‌گذاری نمی‌باشند را در طرح‌ها و پروژه‌های اختصاصی تحت مدیریت خود سرمایه‌گذاری می‌کند.

مزایای سرمایه‌گذاری در طرح‌های سرمایه‌پرداز

  • ۱_ مدیریت حرفه‌ای سرمایه

یکی از مزایای سرمایه‌گذاری در طرح‌های سرمایه‌پرداز، مدیریت حرفه‌ای سرمایه است. از آنجا که سرمایه‌گذاران معمولا زمان و یا تخصص کافی برای سرمایه‌گذاری به صورت شخصی ندارند می‌توانند با سرمایه‌گذاری در طرح‌های سرمایه‌پرداز مسئولیت مدیریت و برنامه‌ریزی پول خود را به سرمایه‌پرداز بسپارند.

 

 در این حالت سود سرمایه‌گذاری تضمین شده است و سرمایه‌گذاران از بدو سرمایه‌گذاری سود سرمایه خود را به صورت روز شمار دریافت خواهند کرد. در واقع سرمایه‌پرداز با سرمایه‌گذاری سرمایه‌های دریافتی در طرح‌های ارزش آفرین خود، حداکثر بازدهی را برای سرمایه‌گذاران خود محقق می‌کند.

 

 از این رو سرمایه‌پرداز ابزاری مفید برای سرمایه‌گذاران خرد و کلان به شمار می‌رود تا از توانایی‌ها و مهارت‌های افراد حرفه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارایی هایشان استفاده کنند.

 

  • ۲_ کاهش ریسک سرمایه‌گذاری

با سرمایه‌گذاری در طرح‌های سرمایه‌پرداز ریسک سرمایه‌گذاری خود را به صفر می‌رسانید. زیرا سود تمام دارایی‌های شما از شروع سرمایه‌گذاری تضمین می‌شود و از اولین روز سرمایه‌گذاری سود پول خود را به صورت روزشمار بر اساس تعرفه‌های موجود دریافت خواهید کرد.

 

  • ۳_ عودت سریع سرمایه در صورت درخواست

از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در طرح‌های سرمایه‌پرداز امکان تحصیل سرمایه در سریع‌ترین زمان ممکن است. در واقع سرمایه‌گذار برای دریافت سرمایه خود نیاز به انتظار تا پایان دوره سرمایه‌گذاری یا سوددهی طرح‌ها ندارد و در هر زمان می‌تواند درخواست دریافت سرمایه خود را داشته باشد.

 

  • ۴_ صرفه جویی نسبت به مقیاس

با توجه به حجم بالای سرمایه در سرمایه‌پرداز، این امکان برای سرمایه‌گذاران فراهم است که با مبالغ کم نیز اقدام به سرمایه‌گذاری نمایند و با حداقل سرمایه‌گذاری از بالاترین میزان سود در طرح‌های کلان بهره‌مند شوند.

 

تکمیل فرم سرمایه‌گذاری با سرمایه‌پرداز